15 Mayıs 2013 Çarşamba

Yeni Hediye Çekilşi !...

         
  Yine bir çekiliş var ve beni bloğa yaklaştıran en güzel şeylerden biri bu :) Son zamanlarda hiç vaktim olmuyor blog yazmak için ama şimdi 'Beş dakikacık dolaşayım :)' derken karşılaştım arkadaşımın bloğuyla,
           Hediye minik de olsa benim gibi blogger mahallesine yeni taşınan biri olarak maksat yeni komşularla tanışmak elbette. Zaten gerçekten de hediye bahane, sevgili Sümeyye'nin bloğu gerçekten çok renkli ve eğlenceli. Ben çok beğendim. Sizde gezmek, gezerken de bir hediye kazanmak isterseniz mutlaka uğramalısınız buraya. Kolay gelsin :)

1 yorum:

  1. merhabalar bende çekiliş düzenliyorum beklerim :)
    birde canım kelime doğrulamasını kaldırmalısın..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...