28 Ocak 2015 Çarşamba

Kahve Çekirdeği Kurabiye


          Bir kafein bağımlısı olarak bu benim bu güne kadar rastladığım en güzel tariflerden biri. Pişerken bile mutfağınız mis gibi kahve kokuyor. Türk kahvesinin sadece kokusunu seviyorum ama bir ay içmesem yokluğunu kesinlikle aramıyorum. Söz konusu nescafe olunca allahım allahım. Biraz geç içsem veya o an içemesem kanım çekiliyor, hafızam zayıflıyor, geriliyorum da geriliyorum :) Kavanozdaki kahvem şöyle dibine biraz yaklaşsa sanki evde sular kesilecek, elektriksiz kalacakmışım gibi panik oluyorum. İyi bişey değil biliyorum ama kahve iyidir ya, güzeldir, mistir :))


 

          Ben bu tarifi internetten buldum. İlk yaptığım kesinlikle olmadı çünkü nette dolaşan bütün tarifler aşağı yukarı aynı ve hepsinde de kabartma tozu kullanılmış, Benim ilk yaptığım kurabiyeler öyle kabardı ki tanınmayacak hale geldiler. Onları atmadım tabii ki ve mis gibi kahveli parfeye dönüştüler. Onu da bir kaç gün sonra yayınlayacağım mutlaka. İkinci denemede kabartma tozunu çıkardım ve mümkün olduğunca minik yapmaya çalıştım. Hamurunu da normalden biraz sert yaparsanız istediğiniz şekli elde edersiniz. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Mutlaka deneyin. Tarifi buraya yazmak biraz zor geldi bugün. Çocuklar çok yordu beni, şimdi biraz keyif yapmak için can atıyorum :) O yüzden defterimden çektim tarifin fotosunu. Kolay gelsin :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...