23 Nisan 2011 Cumartesi

Ben Öğretmen Oldum :)


Anasınıfı öğretmeni olmak nasıldır acaba? diye düşünürdüm hep :) düşünmez olaydım :)
Son günlerde sınıf öğretmenimizin yeni düzenlediği bir etkinlik var, her hafta bir anne öğrencilere bir faaliyet öğretecek. Neymiş : öğrenci veli ilişkinisi kuvvetlendirmek. Neymiş : annelerin de çocuklarla aktif iletişim içerisinde olmasıymış. Tamam , iyi, güzel de ; onca bıcıra aynı anda ne bileyim bir şarkı öğretmek, kitap okumak, onların dikkatini aynı şey üzerinde toplayıp bir şeyler üretmesini başarmak her babayiğidin, her annenin harcı değil. Evet kesin kararım bu :) İster kızın ister gülün hiç farketmez.
Aslında birinci dönem başlaması gereken bu uygulama ki bu anasınıfı formatında yok, tamamen bizim iyi niyetli öğretmenimizin "kaynaşalım" dileği üzerine başlatılmış bir uygulama. Evet birinci dönem başlaması gerekiyordu ama annelerin çoğu kendini geri geri ittiğinden :) bir türlü başlayamadı. Bende o geri geri gidenlerden oldum. Kızım gibi 18 bıcırı karşımda düşündüm. Sonra benim cadıya masal okurkenki halim geldi gözümün önüne :
"_aslan neden yemiş ki ceylanııııı?"
" _niye hep ormanda yaşıyor bu hayvanlaaaar?"
diye bitmek tükenmek bilmez sorularını cevaplamak için uğraşmalarımı düşündüm ve bu soruların 18 küçük yavru tarafından sorulduğunu hayal ettim birden :)))) aman allahım!..
Evet çok sevimliler, tamam kabul ediyorum çoook tatlılar ama çekilmiyorlarmış anladım dün bunu. Ben de renkli kartondan maske yaptırayım dedim.
Başardım da :) ama inanın hayatım boyunca bir daha bu kadar çok "teyzeeeeeeee" diye çağrılabileceğimi tahmin etmiyorum. Saniyede bir "_teyzeeee, benimki olmuyo", "teyzeeee benim yapıştırıcım kurudu", "_teyzeeee, benim makasım kesmiyooooo " :) sözlerini duydum. İnanılmazdı :) ama asıl inanılmaz olanı kızımın tüm arkadaşlarına "_o benim annem" diye caka satmasıydı ki bunun keyfini asıl hiç anlatamam.
Dip not nedir? diyeceksiniz, bilmiyorum :)
Kaynaşın , evet güzel bir duygu ama bu kadar cüceyle birden değil. Bırakın diplomalı öğretmenleri daha profesyonelce yapsın, siz kendi bıcırlarınıza ancak yetersiniz, ben öyleyim çünkü :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...